Napisano 21 Październik 201113 l Stworzyłem obiekt w maxie, umieściłem światła na scenie i użyłem narzędzia render to texture. Wszytko się ładnie wyrenderowało lecz po nałożeniu wczytanego renderu na obiekt, cała mapa jest rozłożona na obiekcie, a nie tylko części z mapy uv. Nie wiem co powoduje błąd. Na obiekcie stosuje narzędzie unwarp uwv ale najwidoczniej max ignoruje stworzone uv i robi swoje. Dodaje zdjęcie mapy i viewportu (materiał nie zmienia się w renderingu).
Napisano 21 Październik 201113 l przy bakowaniu tekstury musisz zaznaczyc zeby uzywal twojego UV, standardowo ma wlaczone robienie automatycznego unwrapa.
Napisano 21 Październik 201113 l Autor @mirach - wielkie dzięki. Po zaznaczzeniu w opcjach project mapping - uv match, zadziałało. Edytowane 21 Październik 201113 l przez fikifak
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto