Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Stworzyłem obiekt w maxie, umieściłem światła na scenie i użyłem narzędzia render to texture. Wszytko się ładnie wyrenderowało lecz po nałożeniu wczytanego renderu na obiekt, cała mapa jest rozłożona na obiekcie, a nie tylko części z mapy uv. Nie wiem co powoduje błąd. Na obiekcie stosuje narzędzie unwarp uwv ale najwidoczniej max ignoruje stworzone uv i robi swoje. Dodaje zdjęcie mapy i viewportu (materiał nie zmienia się w renderingu).dymblad.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 957
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przy bakowaniu tekstury musisz zaznaczyc zeby uzywal twojego UV, standardowo ma wlaczone robienie automatycznego unwrapa.

Napisano
  • Autor

@mirach - wielkie dzięki. Po zaznaczzeniu w opcjach project mapping - uv match, zadziałało.

Edytowane przez fikifak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności