Napisano 7 Listopad 201113 l Witam, po rocznej przerwie postanowiłem odpalić max-a, zainstalować vray i coś porobić. Zrobiłem cos takiegio: a to wszystkie ustawienia do tej sceny: render kamera światła 5500 u góry a 6500 z lewej i prawej I tu prośba do was szanownych expertów o pomoc, podopowiedzi na temat: jak to oświetlić/ doświetlić aby scena była aby troszkę bardziej realistyczna? może zmienić coś w ustawieniach vraya? Dodam, że wszyskie materiały to vraymtl oprócz bil, tam jest arch&design -> ceramic :) chociaz mi to wygląda na gąbke :) (wiem, że to nie powinno się tam znaleźć ale nie znalazłem vray-owego materiału). pozdrawiam
Napisano 17 Grudzień 201113 l Po co ci w light cache aż 2500 1000 starczy. Irradance map ustaw chociaż na Medium Tutaj raczej nierealistyczność tej sceny odgrywają materiały i sam model Wszystkie Krawędzie są zbyt ostre, użyj chamferów w niewielkim stopniu Bile, w ogóle nie dają efektu blasku Zmień texturę tej zielonej powierzchni :) I odznacz invisible w vraylight - WAŻNE
Napisano 22 Grudzień 201113 l proponowalbym wylaczenie vigneting w camerze, mi to osobiscie przeszkadza w ustawieniu oswietlenia nawet podoba mi sie zielony material tylko tekstura chyba sie powtarza, tekstura drewna ma tez jakis dziwny bump. ustawienie light cache i irr map chyba sa lekko zbyt wysokie, scena jest doswietlona wiec nie ma co wydluzac czas renderu. Sprobuj pokombinowac roznymi swiatlami z czego jedne daja efekt diffuse a inne specular czy reflectiv mozna ciekawe efekty uzyskac
Napisano 22 Grudzień 201113 l Po co ci w light cache aż 2500 1000 starczy. No przegiął tutaj, ale nie wprowadzaj go w błąd, że ma ustawiać 1000 zawsze...
Napisano 9 Styczeń 201213 l Autor Witam. Dzięki za odpowiedzi i podpowiedzi ;) Niestety nie poprawiłem stołu ponieważ tak mnie zdenerwował, że wyrzuciłem ten projekt :D Ale za to do oceny mogę poddać inny projekcik :) Będę wdzięczny za komentarze. Później podrzuce screeny z ustawień.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto