Napisano 17 Listopad 201113 l Witam, mam takie pytanie do speców od real flow. W moim projekcie chce użyć real flow do stworzenia animacji biegnącej postaci która zbudowana jest z cząsteczek wody. Coś takiego jak tutaj Z tego linka chodzi mi głownie o to biegnięcie , nie musi być tam żadnego morphingu. Póki co próbowałem za pomocą fill object tylko, że te cząsteczki są w środku i to za bardzo nie przypomina tego efektu który widać w tym filmiku, bo reaguja na ruch wg praw fizyki. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi czego w real flow użyć żeby uzyskać taki efekt albo wskazać jakiś tutorial który pokazuje jak to się robi. Pozdrawiam.
Napisano 17 Listopad 201113 l prawa fizyki w realflow sam definiujesz.. jak nie dodasz gravity to grawitacji nie bedzie. mozesz uzyc zcasteczek jako emitera, jezeli nie chesz sie babtac w skrypty, poprostu wyexportuj randomowo porozrzucane punkty na postaci animujacej sie, wrzuc to do realflowa i uzyj tych punktow jako obiekt emittera. ps. realflow nie jest pluginem.
Napisano 17 Listopad 201113 l tmdag napisał: poprostu wyexportuj randomowo porozrzucane punkty na postaci animujacej sie, wrzuc to do realflowa i uzyj tych punktow jako obiekt emittera. Lub też, możesz zastosować GridFluidDomain i emitter po wcześniejszym przygotowaniu modelu np. w maxie. Poniżej bardzo fajny tutek w pdf krok po kroku: http://luismma.wordpress.com/2010/10/05/how-to-get-animated-characters-with-gfd/
Napisano 17 Listopad 201113 l Autor tmdag napisał: prawa fizyki w realflow sam definiujesz.. jak nie dodasz gravity to grawitacji nie bedzie. mozesz uzyc zcasteczek jako emitera, jezeli nie chesz sie babtac w skrypty, poprostu wyexportuj randomowo porozrzucane punkty na postaci animujacej sie, wrzuc to do realflowa i uzyj tych punktow jako obiekt emittera. ps. realflow nie jest pluginem. Wiem, że nie jest :) ale nie mogłem znaleźć tematu odpowiedającego real flow, to uznałem że w związku z tym, że real flow ma plug in do exportowania do maxa to wrzucę to ttutaj :) Moze nie chodziło mi o grawity tylko, że cząsteczki sie poruszały w środku tego filled object. @ApaczoS dzięki za tutorial, zaraz sobie obejrzę ;)
Napisano 17 Listopad 201113 l herm napisał: Moze nie chodziło mi o grawity tylko, że cząsteczki sie poruszały w środku tego filled object. Do tego uzywasz exclusive links zamiast global links by samemu zdefiniowac jaki obiekt na jaki dziala (i jaki force oddzialywuje na twoje czasteczki)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto