Skocz do zawartości

MaxScript - czy jest skrypt dla blowUp...


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hejka

 

Kiedy w oknie renderingu wybieramy BlowUp oraz wybieramy w scenie jakis obiekt, render pokazuje taki powiekszony ten obiekt w oknie renderingu.

 

Pytanie wiec brzmi, jak napisac skrypt lub uzyc innej techniki aby proces zautomatyzowac.

 

Potrzebuje sytuacji takiej:

 

- w scenie mamy 10 obiektów

- odpalam skrypt

- skrypt wybiera obiekt01 (z 10ciu)

- ustawia BlowUp prostokat odpowiednio

- render

- skrypt czeka az render zakonczy sie powodzeniem

- potem skrypt leci dalej i wybiera obiekt02

 

Ten process mialby sie powtarzac. Potrzebuje zapisywac takie obrazki na dysku

z odpowiednimi nazwami.

 

Znalazłem metody jezyka MaxScript w sieci jednak cos mi tam nie działa, nie moge

ustawic BlowUp.

 

Przyklad:

select $Plane01

box_blowup = (Box2 0 0 30 40)

viewport.setblowuprect viewport.activeviewport box_blowup

true_box_blowup = viewport.getblowuprect viewport.activeviewport

render camera01

 

 

Prosze o podpowiedz.

Istnieje tez opcja druga. Na 10 obiektow chcialem dac 10 kamer i renderowac z kazdej inny obrazek. Problemem jest wyzerowanie prostokątu kamery do obiektu. Potrzebuje aby kamera dopasowala sie oraz rozdzielczosc do rozmiarow np plane w scenie. Moze macie jakies namiary na cos ciekawego co moze mi pomoc ?

 

To co jest moim celem przypomina CUT z Toxica.

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności