Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

1. Jak połączyć dwa obiekty aby siatka z tego pierwszego przełożyła się na płaszczyznę tego drugiego,

 

dla przykładu z tutorialu o feldze :

"

28. Teraz musimy wymodelowac dziury pod sruby, najlepiej w tym celu stworzyc cylinderach o takiej wielkości, aby był jak dziura pod srube, wazne jest tylko żeby miał sides o wartości 8 ponieważ będzie on nam slulyl jako wzor.

Utworz 5 takich cylindrow i rozmiesc je rowno dookoła felgi. Można to zrobic „na oko” lub skopiowac felge, usunąć jej poligony zaatachowac cylinder, po czym uzyc tablicy array.

21.jpg "

 

A kolejnym moim pytaniem jest , jak zrobić

: oczodoły

: mózg

: cylinder

: krawat

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 603
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
A kolejnym moim pytaniem jest , jak zrobić

: oczodoły

: mózg

: cylinder

: krawat

 

po przeczytaniu tej listy powaznie sie zastanawiam co ma byc efektem koncowym :D

Napisano
  • Autor

mam dwie propozycje dotyczace tego modeluhttp://imageshack.us/f/37/projekt2x.png/albo lepiej wyżłobię mózg i oczodoły + podkreśle klatkę piersiową albo walne mu cylinder na głowę + krawat ale nie wiem jak sie zabrac za niektóre elementy jest to mój drugi projkt 3d ;/

 

 

+ czy edycja turbosmoothem jest dobrym rozwiązaniem oO? do każedo modelu stosujecię te rozwiazania ? Jeżeli nie to jakiego modyfikatora uzywacie aby miało to ręce i nogi.

 

 

+ Edycja w editable poly to najlepsze rozwiazanie do modelowania ? czy przykładacie GIGANTYCZNĄ wagę do vertexów i przesówacie je nawet o milimetr w prawo jak wam coś nie pasuje ;D?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności