Krzychu78 Napisano 24 Listopad 2011 Napisano 24 Listopad 2011 Chce zanimowac scene, w ktorej kabel lezy zwiniety na podlodze, a pozniej rozwija sie ciagniety przez urzadzenie, do ktorego jest podlaczony. Drygi koniec kabla podlaczony jest do kontaktu, tak ze kabel jest rozwijany (lub rozciagany). Jak to mozna najlepiej zrobic ?
Krzychu78 Napisano 24 Listopad 2011 Autor Napisano 24 Listopad 2011 Musze podkreslic ze dzialam na 3ds max 2012. Probowalem z objektem HOSE, IK HD Solver, IK HI Solver i to nie to. Chce sprobowac Mass Effects. Moze wiecie cos na ten temat, albo mozecie polecic tutorial. Animowac kabel recznie na SPLINE to zajmie mi chyba kilka wieczorow. Kabel zwiniety po okregach, lezacy na ziemi, w nie do konca regularnym ukladzie, to nic takiego trudnego. Kiedy zostanie pociagniety po podlodze za jeden koniec, zachowuje sie w dosyc skomplikowany sposob. Mam na mysli te petle, ktore sie tworza przy rozwijaniu i "obracaja".
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się