Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

po oteksturowaniu obiektow HOSE, utracilem mozliwosc ich animacji. Dlaczego ?

Featured Replies

Napisano

Mam model robota, na ktorego ramieniu znajduja sie rury (Hose) doprowadzajace sprezone powietrze.

Hose przytwierdzony do dwoch punktow dziala bardzo ladnie, ale do momentu kiedy nakladam teksture UVW Map.

Wtedy staje sie Editable Poly i nie ma juz nic ze swoich wlasciwosci. Przy przemieszczeniu ramion robota, oddziela sie od punktow do ktorych byl przytwierdzony.

Czy jest jakies wyjscie z tej sytuacji ?

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

[ATTACH=CONFIG]83259[/ATTACH]

Tak to wyglada. Wszystko dziala, ale bez tekstur na przewodach (Hose).

Kiedy odznacze UVW Map (Box mapping), to tekstura zostaje, ale nie w tym samym ulozeniu, oczywiscie jest rozciagnieta.

Teksturowanie za pomoca Unwrap dziala tak samo, i dopiero kiedy go odznaczam, Hose znowu dziala.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.