Napisano 3 Grudzień 201113 l Witam, czy istnieje jakiś sposób, by teksturowany model (low-poly) móc podglądać bez renderowania + mieć możliwość obracania, itp - z jakością podobną do tej, którą oferuje np. PixPlant? Załączam 2 screeny z przykładem: Jest to UVmapa beczki z normalką i specular automatycznie wygenerowanymi przez PixPlant'a. W tym przypadku program rozkłada sobie materiał na cylindrze, ale można też na innych bryłach - no i obracać/zoomować do woli. W tym podglądzie materiały wyglądają bardzo fajnie, ale gdy identyczną teksturę, normalkę i speculara dam np. do 3dsMaxa to prezentuje się to kilka razy gorzej. Chodzi mi głównie o to, by w trakcie teksturowania materiały na moim modelu wyglądały tak dobrze jak tu. Może jest jakiś software typu "textured mesh preview" :) oferujący podobną jakość? Z góry dzięki za odp.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto