Jump to content

3DS Max - Eksportowanie animacji do .md5


Drapichrust

Recommended Posts

Witam,

 

mam gotowa animacje (cykl biegu postaci) ktora chcialbym weksportowac do formatu .md5 ale podczas tego procesu wyskakuje mi error z którym nie bardzo wiem co zrobić:

 

"--Runtime error: array index must be positive number, got 0:"

 

i podświetla mi linijke kodu (offset=...) w pliku mesha

                    -- Write weights.
               format "\n\tnumweights %\n" weights.count to:fp
               for i = 1 to weights.count do (
                   w = weights[i]
                   [b]offset = roundNearZero ( vertices[ w.coordIndex ].coord * joints[ w.jointIndex ].invBindMat )[/b]
                   format "\tweight % % % ( % % % )\n" ( i - 1 ) ( w.jointIndex - 1 ) ( roundNearZero w.weight ) offset.x offset.y offset.z to:fp
               )
               format "}\n\n" to:fp


dla testu zamiast mesha postaci wstawilem pare boxow i udalo sie bezproblemow wyeksportowac, wydaje sie ze bardziej skomplikowany model stwarza wiecej problemow

 

Czy jest na sali ktos to ogarnia ten temat?

 

btw. uzywam skryptu eksportera ETQW MD5 Exporter v1.0 by Jonathan 'Berserker' Garcia

Edited by Drapichrust
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy