Skocz do zawartości

3DS Max - Eksportowanie animacji do .md5


Drapichrust

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

mam gotowa animacje (cykl biegu postaci) ktora chcialbym weksportowac do formatu .md5 ale podczas tego procesu wyskakuje mi error z którym nie bardzo wiem co zrobić:

 

"--Runtime error: array index must be positive number, got 0:"

 

i podświetla mi linijke kodu (offset=...) w pliku mesha

                    -- Write weights.
               format "\n\tnumweights %\n" weights.count to:fp
               for i = 1 to weights.count do (
                   w = weights[i]
                   [b]offset = roundNearZero ( vertices[ w.coordIndex ].coord * joints[ w.jointIndex ].invBindMat )[/b]
                   format "\tweight % % % ( % % % )\n" ( i - 1 ) ( w.jointIndex - 1 ) ( roundNearZero w.weight ) offset.x offset.y offset.z to:fp
               )
               format "}\n\n" to:fp


dla testu zamiast mesha postaci wstawilem pare boxow i udalo sie bezproblemow wyeksportowac, wydaje sie ze bardziej skomplikowany model stwarza wiecej problemow

 

Czy jest na sali ktos to ogarnia ten temat?

 

btw. uzywam skryptu eksportera ETQW MD5 Exporter v1.0 by Jonathan 'Berserker' Garcia

Edytowane przez Drapichrust
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności