Drapichrust Napisano 15 Grudzień 2011 Napisano 15 Grudzień 2011 (edytowane) Witam, mam gotowa animacje (cykl biegu postaci) ktora chcialbym weksportowac do formatu .md5 ale podczas tego procesu wyskakuje mi error z którym nie bardzo wiem co zrobić: "--Runtime error: array index must be positive number, got 0:" i podświetla mi linijke kodu (offset=...) w pliku mesha -- Write weights. format "\n\tnumweights %\n" weights.count to:fp for i = 1 to weights.count do ( w = weights[i] [b]offset = roundNearZero ( vertices[ w.coordIndex ].coord * joints[ w.jointIndex ].invBindMat )[/b] format "\tweight % % % ( % % % )\n" ( i - 1 ) ( w.jointIndex - 1 ) ( roundNearZero w.weight ) offset.x offset.y offset.z to:fp ) format "}\n\n" to:fp dla testu zamiast mesha postaci wstawilem pare boxow i udalo sie bezproblemow wyeksportowac, wydaje sie ze bardziej skomplikowany model stwarza wiecej problemow Czy jest na sali ktos to ogarnia ten temat? btw. uzywam skryptu eksportera ETQW MD5 Exporter v1.0 by Jonathan 'Berserker' Garcia Edytowane 15 Grudzień 2011 przez Drapichrust
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się