Tomasz_87 Napisano 17 Grudzień 2011 Napisano 17 Grudzień 2011 Hej, czy mógłby mi ktoś powiedzieć w jaki sposob oteksturować poszatkowane obiekty? Chciałbym wypalić teksturę rzuconą projekcją ale potrzebuję rozłożonej siatki UV i teraz pojawia sie problem bo gdy zrobie to po poszatkowaniu, to całość jak ma dużo elementów cieżko jest rozłożyć poprawnie, nie wiem jakiego typu mapowania użyć aby to poprawnie późnej wypalić. Jak powinien poprawnie wyglądać proces teksturowania takich obiektów? Oteksturować przed szatkowaniem czy po, kiedy jest wiele elementów? mam nadzieje że zostanę poprawnie zrozumiany, jak nie to prosze pisać gdze coś jest niewyraźnie napisane :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się