Skocz do zawartości

Szybkie oświetlenie wolumetryczne


Aethersis

Rekomendowane odpowiedzi

Przepraszam, że sypię takim spamem bo to już 3 temat w ciągu 3 dni, ale mam jeszcze jeden kłopot: Potrzebuję jakiegoś ładnie wyglądającego, a jednocześnie szybkiego sposobu na liczenie wolumetrycznego oświetlenia. Chodzi o taki efekt, gdy światło przeziera np przez szczelinę w murze. Wewnątrz pomieszczenia jest ciemno i widzimy promień światła, który przechodzi przez tą szczelinę. Można tak zrobić za pomocą parti volume shader, ale jest to tak wolne, że zdecydowanie odpada. Chciałbym to zrobić tak, jak się to robi w grach komputerowych ,że jest po prostu parę przechodzących przez siebie płaszczyzn z alfą albo jakiś box który ma przypisany specjalny shader, ale nie potrafię tego zrobić tak, aby uzyskać zadowalający efekt. Parti volume nie daje się przypisać do żadnego obiektu ponieważ jest to shader kamery. Wie ktoś może jak to zrobić? Żeby lepiej pokazać, o co mi chodzi, daję render sceny nad którą pracuję. Coś poszło nie tak, bo jest na nim masa artefaktów, ale chodzi mi przede wszystkim o te promienie (no i rzecz jasna żeby nie były tak intensywne, ale i tak robię kilka renderów z innymi eV i składam to w HDR).

[ATTACH=CONFIG]83611[/ATTACH]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności