Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pracuję obecnie nad realistycznym oświetleniem wnętrz. Oto co stosuję:

- GI

- direct light jako oświetlenie zza okna z włączonymi cieniami

- omni jako oświtlenie wewnątrz pokoju

- render VRayem

 

Wszystko niby OK, ale wszystko renderuje się strasznie długo, nawet bez tekstur.

Możecie polecić jakiś inny zestawik świateł, żeby wszystko renderowało się krócej, a mimo to było realistycznie i pięknie?:-)

A może napiszecie, co zrobić, aby zachowując ten zestaw świateł skrócić czas próbnych renderów? Jak wyłączę GI (największy pożeracz pamięci), to wszystko staje się ciemne i nic nie widać:-(

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności