Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Pracuję obecnie nad realistycznym oświetleniem wnętrz. Oto co stosuję:

- GI

- direct light jako oświetlenie zza okna z włączonymi cieniami

- omni jako oświtlenie wewnątrz pokoju

- render VRayem

 

Wszystko niby OK, ale wszystko renderuje się strasznie długo, nawet bez tekstur.

Możecie polecić jakiś inny zestawik świateł, żeby wszystko renderowało się krócej, a mimo to było realistycznie i pięknie?:-)

A może napiszecie, co zrobić, aby zachowując ten zestaw świateł skrócić czas próbnych renderów? Jak wyłączę GI (największy pożeracz pamięci), to wszystko staje się ciemne i nic nie widać:-(

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzięki, super tutorial:-)

 

Mam jeszcze takie pytanko: mam free wersję VRaya - czy są w niej dostępne światła VRay? Bo jakoś nie mogę znaleźć:-/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności