Skocz do zawartości

3ds max skrypt


Gość smajler

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam takie pytanie do osob, ktore znaja sie na skryptach 3ds max. W maxie dodaje sobie target camera. W MaxScript Listener sprawdzam sobie pozycje kamery:

$Camera01

i zwraca mi pozycje kamerki

$Camera01.target

zwraca mi target kamerki

$Camera01.transform

Zwraca mi macierz transformacji kamery

 

Teraz mam swoja macierz transformacji i chcialbym ja przypisac do kamery

[-0.00787758403400 -0.99987368071328 -0.01380457484584] [-0.05022239161841 -0.01339197533679  0.99864826960082][-0.99870699158958  0.00856023442823 -0.05011055115063] [-666.49300000000005 -28.12390000000000 11.28040000000000]

Czy wie ktos jak wygladaloby takie przypisanie ?

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności