Gość smajler Napisano 28 Grudzień 2011 Napisano 28 Grudzień 2011 Witam, mam takie pytanie do osob, ktore znaja sie na skryptach 3ds max. W maxie dodaje sobie target camera. W MaxScript Listener sprawdzam sobie pozycje kamery: $Camera01 i zwraca mi pozycje kamerki $Camera01.target zwraca mi target kamerki $Camera01.transform Zwraca mi macierz transformacji kamery Teraz mam swoja macierz transformacji i chcialbym ja przypisac do kamery [-0.00787758403400 -0.99987368071328 -0.01380457484584] [-0.05022239161841 -0.01339197533679 0.99864826960082][-0.99870699158958 0.00856023442823 -0.05011055115063] [-666.49300000000005 -28.12390000000000 11.28040000000000] Czy wie ktos jak wygladaloby takie przypisanie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się