Renka Napisano 12 Lipiec 2004 Napisano 12 Lipiec 2004 witam chcialam sprobowac wymodelowac sobie autko ze splinow tylko odrazu jak zwykle pojawily sie problemy mianowicie czemu nie da sie polaczyc niektorrych wierzcholkow (spliny sa jednym obiektem) jak zrobic w zwyklym kwadracie skrzyzowanie splinow zeby wszystko na srodku bylo polaczone ? ( z kardzego boku prowadzimy prostopadla linie i zeby one sie spotkaly w srodku),a po dodaniu surface wyciagnac dogory to skrzyzowanie wierzcholkow powstala gorka :) - mi to nie wychodzi - nie wiem dlaczego dajcie moze jakies polskie tutki o tego typu sprawach... P.S faq czytalam i nie pomoglo...
xMark Napisano 20 Lipiec 2004 Napisano 20 Lipiec 2004 http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/fiat500/fiat500_m02.asp ja ci polecam polymodeling, prostszy, szybszy, przyjemniejszy. tez splinami sie bawilem na poczatku i powiem ze ciezka sprawa z nimi.
Rekomendowane odpowiedzi