Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

proboje zrobic fajną animację jak wąż pełza po piachu (jest upał ,żar spada z nieba) kamera sie lekko unos,i z kijków ulozony jest napis (obojetnie jaki), i gdy ten wąż zbliza sie do napisu z kijkow nagle zostaje zastrzelony i tworzy litere S obok kijkow tworzac pelna nazwe.....i teraz mam kilka pytan...

1. Jak zrobic zludzenie bardzo gorącego klimatu

2. Jaki modyfikator przypisac wężowi aby realistycznie sie poruszał

3.Jak zrobić piaszczyste podłoze tak zeby po przepelzaniu weza byly slady na podlozu

4.Jak zrobic delikatny wiatr

5.Jak zrobić efekt postrzału (chodzi tu glownie o krew i odrzut)

Bardzo prosze o pomoc gdyz takie efekty napewno nie jest łatwo otrzymać.........

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Co do gorącego klimatu to gdzieś czytałem, że można przed kamere wstawić raytracea przeźroczystego (szkło) i lekkiego noisea animowanego zapodać w slot \"bump\" ale co do reszty to czuję, że czeka cię wiele tygodni badań i experymentów, szczególnie te ślady na pisaku:-) widziałem taki tutek (chyba nawet na \"max3d\"), że jakiś tam laser wypala w blasze napis (może by to ci pomogło) bo zabawa z particlesami... jeśli chciałbyś naprawde z klasą tę anime zrobić to ci współczuję :-).

Prawdziwy z ciebie Kamikadze ;-)

 

[Wyedytowany dnia 14-7-2004 > LHT]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności