thimo Napisano 10 Styczeń 2012 Napisano 10 Styczeń 2012 Witam. Czy jest jakiś sposób (ustawienia mapy/modyfikatory), żeby takiej sytuacji jak z obrazka jakoś zapobiec? Mapa jest powtarzalna, dlatego "czarna krecha" w bitmapie odpada.. :( Pomoże ktoś?
porti Napisano 10 Styczeń 2012 Napisano 10 Styczeń 2012 wywal mapę displacement z materiału i dodaj modyfikator vraydispacement na obiekt. dopiero tam daj disp i zaznacz 3d mapping oraz bodajże Keep continuity. Pobaw się też współczynnikami ammout i shift żeby ci nie spuchł obiekt za bardzo. Przy odrobinie szczęścia osiągniesz zamierzony efekt ale cudów się nie spodziewaj :) edit: Mogę się mylić co do tego 3dmapping. kombinuj
mirach Napisano 10 Styczeń 2012 Napisano 10 Styczeń 2012 nie trzeba koniecznie wywalac disp z materialu, mozna w modyfiaktorze vraydisplacement zaznaczyc zeby uzywal mapy z materialu
thimo Napisano 10 Styczeń 2012 Autor Napisano 10 Styczeń 2012 Rzeczywiście! Przypisałem mapę z materiału (tam wyłączyłem) bezpośrednio do VRayDisplacement, a SHIFT (czyli zbawienny parametr) dałem na ujemny (w tym przypadku -70% wartości amount). Dzięki chłopaki :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się