Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Czy jest jakiś sposób (ustawienia mapy/modyfikatory), żeby takiej sytuacji jak z obrazka jakoś zapobiec?

Mapa jest powtarzalna, dlatego "czarna krecha" w bitmapie odpada.. :(

 

Pomoże ktoś?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 792
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wywal mapę displacement z materiału i dodaj modyfikator vraydispacement na obiekt. dopiero tam daj disp i zaznacz 3d mapping oraz bodajże Keep continuity. Pobaw się też współczynnikami ammout i shift żeby ci nie spuchł obiekt za bardzo. Przy odrobinie szczęścia osiągniesz zamierzony efekt ale cudów się nie spodziewaj :)

 

edit: Mogę się mylić co do tego 3dmapping. kombinuj

Napisano

nie trzeba koniecznie wywalac disp z materialu, mozna w modyfiaktorze vraydisplacement zaznaczyc zeby uzywal mapy z materialu

Napisano
  • Autor

Rzeczywiście! Przypisałem mapę z materiału (tam wyłączyłem) bezpośrednio do VRayDisplacement, a SHIFT (czyli zbawienny parametr) dałem na ujemny (w tym przypadku -70% wartości amount).

Dzięki chłopaki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności