Napisano 10 Styczeń 201213 l Witam. Czy jest jakiś sposób (ustawienia mapy/modyfikatory), żeby takiej sytuacji jak z obrazka jakoś zapobiec? Mapa jest powtarzalna, dlatego "czarna krecha" w bitmapie odpada.. :( Pomoże ktoś?
Napisano 10 Styczeń 201213 l wywal mapę displacement z materiału i dodaj modyfikator vraydispacement na obiekt. dopiero tam daj disp i zaznacz 3d mapping oraz bodajże Keep continuity. Pobaw się też współczynnikami ammout i shift żeby ci nie spuchł obiekt za bardzo. Przy odrobinie szczęścia osiągniesz zamierzony efekt ale cudów się nie spodziewaj :) edit: Mogę się mylić co do tego 3dmapping. kombinuj
Napisano 10 Styczeń 201213 l nie trzeba koniecznie wywalac disp z materialu, mozna w modyfiaktorze vraydisplacement zaznaczyc zeby uzywal mapy z materialu
Napisano 10 Styczeń 201213 l Autor Rzeczywiście! Przypisałem mapę z materiału (tam wyłączyłem) bezpośrednio do VRayDisplacement, a SHIFT (czyli zbawienny parametr) dałem na ujemny (w tym przypadku -70% wartości amount). Dzięki chłopaki :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto