Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Czy jest jakiś sposób (ustawienia mapy/modyfikatory), żeby takiej sytuacji jak z obrazka jakoś zapobiec?

Mapa jest powtarzalna, dlatego "czarna krecha" w bitmapie odpada.. :(

 

Pomoże ktoś?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

wywal mapę displacement z materiału i dodaj modyfikator vraydispacement na obiekt. dopiero tam daj disp i zaznacz 3d mapping oraz bodajże Keep continuity. Pobaw się też współczynnikami ammout i shift żeby ci nie spuchł obiekt za bardzo. Przy odrobinie szczęścia osiągniesz zamierzony efekt ale cudów się nie spodziewaj :)

 

edit: Mogę się mylić co do tego 3dmapping. kombinuj

Napisano

Rzeczywiście! Przypisałem mapę z materiału (tam wyłączyłem) bezpośrednio do VRayDisplacement, a SHIFT (czyli zbawienny parametr) dałem na ujemny (w tym przypadku -70% wartości amount).

Dzięki chłopaki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności