andyone Napisano 17 Styczeń 2012 Napisano 17 Styczeń 2012 Chcę uzyskać efekt materiały który będzie idealnie przezroczysty ale będzie na nim widać poświatę oświetlenia i oświetlenie fume fx. Próbowałem uzyskać taki efekt dając materiał idealnie przezroczysty, czyli ustawiając refraction na white. Ale gdy tak ustawiam to światło nie osadza się na tym materiale :/ Chce aby te odbicie było widoczne w renderingu ( tutaj dodałem trochę szarości do refraction i wtedy widać odbicie światła ale wtedy obiekt nie jest idealnie przezroczysty ) Dodatkowo jak dam biały background to tego oświetlenie nie widać :/ ( co zrobić aby przy białym tle widać tą poświatę )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się