Galileus Napisano 19 Styczeń 2012 Napisano 19 Styczeń 2012 Yo! Jestem tu nowy, wabba wabba, moja 1,5 wizka, wabba wabba (2 podejście do renderu, modele i tekstury bez zmian względem pierwszej), wabba wabba, wabba, wabba. Konkretnie: Obrazek robiony w formie swoistego "prezentu", 3 czy 4 dni roboty, potem odkopany i przerenderowany. Z modeli - róże zassane z jakiegoś pirate haven, przeanalizowane pod względem techniki modelowania i teksturowania, po czym zrobione od zera. Pianino - wariacja refek z neta i czegoś-co-zobaczyłem-w-anime. Obraz - praca Jun Kumaori, Irotoridori (Colorfull) Model: Blender Render: Luxrender 0.9 Postpro: Photomatix + Photoshop Jak pisane było - moje dość wczesne próby z wizkami, w poprawkach bardzo mnie ogranicza komp i obecnie problemy z odpowiednim odpaleniem luxa. Praca nie ma takiego priorytetu, żeby ją dalej śrubować - niemniej chętnie poczytam, gdzie i co warto by było poprawić. Z moich obserwacji - rozkładanie się świateł nie zadowala do końca, za mało dopełniaczy, za dużo kluczy. W przypadku wallwasha to chyba najbardziej dotkliwe. Przez to kompozycja nie wyciąga tego jak powinna. Chętnie dodałbym leciutki volume powietrza, żeby uwydatnić świece - te na ścianie mają... ścianę... ale te stolikowe giną. Na moi kompie, no can do. Podłoga za mało chłonie fillery, podobnie nogi stołu. Zmniejszyłbym wyrazistość normali na ścianie. To chyba najważniejsze z tego, co sam wychwytuję - mam nadzieję, że lista się nie powiększy aż TAK bardzo, niemniej, liczę na opinie ;)
Rekomendowane odpowiedzi