Krzychu78 Napisano 20 Styczeń 2012 Napisano 20 Styczeń 2012 (edytowane) Witam Pracuje na Maxie 2012 i w Mental Ray. Wlasnie zanimowalem orke i tworze scene pod woda. Nie do konca mi to wychodzi i nie moge znalesc tutoriali, ktore wyjasnia mi te wszystkie szczegoly skladajace sie na realizm animowanej sceny. Dno i skaly to kwestia gustu, ale tafla oceanu i swiatlo... tu mam problem. Skala jest wlasciwa, orka ma 9 m, dno i tafla wody ok. 400x400 m, od tafli do dna 8 m. Powierzchnia wody to modifier Noise (Seed 1, Scale 100, Strenght x110 y110 z135, Frequency 0,28) z TurboSmooth ( Iterations 1). Material to Arch&Design i Water TropicOcean. Mam SpotLight z VolumeLight i drugi SpotLight z mapa Noise. Efekt jednej klatki (1280x720) jak w zalaczniku. Czas renderingu 47 minut !!! Woda nie porusza sie za dobrze i ciezko zobaczyc efekt w Viewporcie. Nie wiem za bardzo dlaczego ten rozowy kolor w dali na tafli wody. Czy ktos moze mi pomoc to ogarnac ? Jestem amatorem i wlasciwie poczatkujacym ( 6 miesiecy intensywnej zabawy z Maxem). Pozdrawiam [ATTACH=CONFIG]84106[/ATTACH] Edytowane 20 Styczeń 2012 przez Krzychu78
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się