Skocz do zawartości

Jak zrobic realistyczna scene pod woda i animowac powierzchnie wody ?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam

Pracuje na Maxie 2012 i w Mental Ray. Wlasnie zanimowalem orke i tworze scene pod woda.

Nie do konca mi to wychodzi i nie moge znalesc tutoriali, ktore wyjasnia mi te wszystkie szczegoly skladajace sie na realizm animowanej sceny.

Dno i skaly to kwestia gustu, ale tafla oceanu i swiatlo... tu mam problem.

Skala jest wlasciwa, orka ma 9 m, dno i tafla wody ok. 400x400 m, od tafli do dna 8 m.

Powierzchnia wody to modifier Noise (Seed 1, Scale 100, Strenght x110 y110 z135, Frequency 0,28)

z TurboSmooth ( Iterations 1). Material to Arch&Design i Water TropicOcean.

Mam SpotLight z VolumeLight i drugi SpotLight z mapa Noise.

Efekt jednej klatki (1280x720) jak w zalaczniku. Czas renderingu 47 minut !!! Woda nie porusza sie za dobrze i ciezko zobaczyc efekt w Viewporcie. Nie wiem za bardzo dlaczego ten rozowy kolor w dali na tafli wody.

Czy ktos moze mi pomoc to ogarnac ?

Jestem amatorem i wlasciwie poczatkujacym ( 6 miesiecy intensywnej zabawy z Maxem).

Pozdrawiam

[ATTACH=CONFIG]84106[/ATTACH]

Edytowane przez Krzychu78
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności