Napisano 20 Styczeń 201213 l Witam Pracuje na Maxie 2012 i w Mental Ray. Wlasnie zanimowalem orke i tworze scene pod woda. Nie do konca mi to wychodzi i nie moge znalesc tutoriali, ktore wyjasnia mi te wszystkie szczegoly skladajace sie na realizm animowanej sceny. Dno i skaly to kwestia gustu, ale tafla oceanu i swiatlo... tu mam problem. Skala jest wlasciwa, orka ma 9 m, dno i tafla wody ok. 400x400 m, od tafli do dna 8 m. Powierzchnia wody to modifier Noise (Seed 1, Scale 100, Strenght x110 y110 z135, Frequency 0,28) z TurboSmooth ( Iterations 1). Material to Arch&Design i Water TropicOcean. Mam SpotLight z VolumeLight i drugi SpotLight z mapa Noise. Efekt jednej klatki (1280x720) jak w zalaczniku. Czas renderingu 47 minut !!! Woda nie porusza sie za dobrze i ciezko zobaczyc efekt w Viewporcie. Nie wiem za bardzo dlaczego ten rozowy kolor w dali na tafli wody. Czy ktos moze mi pomoc to ogarnac ? Jestem amatorem i wlasciwie poczatkujacym ( 6 miesiecy intensywnej zabawy z Maxem). Pozdrawiam [ATTACH=CONFIG]84106[/ATTACH] Edytowane 20 Styczeń 201213 l przez Krzychu78
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto