Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam , jeśli moje pytanie jest banalne (bawię się 3ds'em pierwszy dzień) to z góry przepraszam ale szukałem i nie mogę znaleźć odpowiedniej funkcji. Otóż muszę napisać w C++/ OpenGl symulator kolejki i do tego potrzebuję wczytać model 3ds. Problem w tym, że pewne rzeczy takie jak np tor musza być jednym obiektem tak żeby mieć jeden środek, do czego zmierzam. Potrzebuję przekonwertować model składający się z 19 boxów w jeden obiekt o jednym środku , ale nie chodzi to to żeby połączyć obiekty funkcją attach gdyż on jedynie linkuje obiekty w jeden natomiast po zapisaniu sceny do formatu 3ds są one nadal suwerennymi boxami. Chodziłoby to to żeby przekonwertować obiekty na pojedyncze face'y czy jakieś linie a następnie utworzyć z nich suwerenny object złożony z faceów zachowując jednak teksturowanie obiektów. Help please :) Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie rozumiem do końca, chcesz żeby były jednym obiektem, jednocześnie nie chcesz bo nie chcesz attachować. Attachowanie nie linkuje tylko stworzy z tych obiektów właśnie jeden. Ale skoro mają być to nie zależne obiekty ale mają mieć jeden wspólny środek (pivot) w takim razie musisz przy alginować pivoty wszytkich obiektów do jakiegoś który ma środek tam gdzie chcesz.

Napisano

Nie wiem czy nie chcę attachować w każdym razie jak zrobiłem attach i zapisałem do 3ds'a to w edytorze 16-kowym widze nadal 19 oddzielnych obiektów i każdy ma swoją tablicę wierzchołków i strukturę. Chodzi mi to to żeby stworzyć jeden obiekt z jednym środkiem z 19 innych obiektów.

Napisano

Sorka nie siedziałem w Cpp od paru lat więc tu nie pomogę, ale może spróbuj wypuścić ten plik do obj, bądź innych możliwych do odczytania formatów i zobacz jak będzie.

Napisano

Hmm napisałem już parser 3ds'a dzisiaj więc szkoda mi trochę tej pracy , próbowałem też funkcji assambly i widzę że dalej to samo :/ W scenie wszystko jest razem ale w 3ds'ie to są oddzielne obiekty:/

Wie ktoś w takim razie jak rozebrać box na ścianki lub trójkąty?

Napisano

Ok , przepraszam za głupotę. 19h przy kompie i brak kawy zrobił swoje. Attach działa - potwierdzam. Dzięki Smoku

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.