Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dzień dobry, cześć i czołem, dziś kluchy mam z rosołem.. :)

Mam z kolegą pewien problem, ja jestem średnio-zaawansowanym użytkownikiem maxa, on jedzie profesjonalnie w C4D, i wpadliśmy, a raczej wpadłem, na pomysł stworzenia małej animacji, w której kolega postanowił mi pomóc, jednak jest tu problem.

Jako że mój kolega dobrze modeluje, postanowił zrobić postacie i je zriggować, no ale nie wiemy czy rigg postaci z c4d będzie działał w maxie. I tu rodzi się pytanie - w jaki sposób kolega musiałby wyexportować model z rigiem, żeby w 3DsMaxie też ten rig zawierał, a nie był np. sztywną figurą woskową lub pociętym modelem ?

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności