How high Napisano 21 Styczeń 2012 Napisano 21 Styczeń 2012 Dzień dobry, cześć i czołem, dziś kluchy mam z rosołem.. :) Mam z kolegą pewien problem, ja jestem średnio-zaawansowanym użytkownikiem maxa, on jedzie profesjonalnie w C4D, i wpadliśmy, a raczej wpadłem, na pomysł stworzenia małej animacji, w której kolega postanowił mi pomóc, jednak jest tu problem. Jako że mój kolega dobrze modeluje, postanowił zrobić postacie i je zriggować, no ale nie wiemy czy rigg postaci z c4d będzie działał w maxie. I tu rodzi się pytanie - w jaki sposób kolega musiałby wyexportować model z rigiem, żeby w 3DsMaxie też ten rig zawierał, a nie był np. sztywną figurą woskową lub pociętym modelem ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się