LHT Napisano 14 Lipiec 2004 Napisano 14 Lipiec 2004 Jak sprawić aby Cam. target podążał za dowolnym obiektem (np.: za pivot\'em), a kamera nie zmieniała pozycji XYZ tylko się obracała śledząc ruchy swojego terget\'u? Może jest jakieś inne ciekawe rozwiązanie aby uzyskać taki efekt? Dałem rade, zakładka \"motion\", assign controlers/transform/position: attachment i narodziło się nowe pytanie: jest możliwość spowolnienia reakcji kamery (zwiększenie płynności ruchów)? [Wyedytowany dnia 14-7-2004 > LHT]
Kris_R Napisano 14 Lipiec 2004 Napisano 14 Lipiec 2004 To kwestia edycji krzywcyh... inaczej mówiąc interpolacji ruchu między klatkami kluczowymi... Polecam zapoznanie się bliższe z Curve Editorem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się