Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

The Farm 51

 

 

strona internetowa: www.thefarm51.com

 

Jesteśmy doświadczonym studiem deweloperskim specjalizującym się w FPS-ach (NecroVision wraz z sequelem), ale nie stronimy też od innych gatunków. Współpracowaliśmy między innymi przy Two Worlds II oraz Wiedźminie.

 

Obecnie pracujemy nad "Adventurer" - łączącym w sobie akcję i przygodę oryginalnym shooterem na PC oraz konsole. Zajmujemy się także niezapowiedzianym jeszcze projektem, odświeżającym popularną na całym świecie markę, którego premiera z pewnością wywoła uśmiech na twarzy niejednego miłośnika FPS-ów ;-)

 

Naszym głównym atutem jest zespół. Zgrana paczka ludzi kochających gry, a przede wszystkim świetnie potrafiących je robić. Cenimy wiedzę, umiejętności i doświadczenie, ale nie mniej ważny jest zapał i dobra atmosfera pracy. Nie ukrywamy, że mamy wysokie wymagania, ale równie wiele oferujemy ze swojej strony. Jeżeli sądzisz, że pasujesz do nas i mógłbyś coś wnieść do zespołu, nawet jeśli wcześniej nie pracowałeś nad tworzeniem gier, skontaktuj się z nami! CV i portfolio prosimy wysyłać na adres: [email protected]

 

Preferowana praca na pełny etat w biurze firmy w Gliwicach lub Katowicach. Dopuszczamy także możliwość współpracy zdalnej lub w niepełnym zakresie godzin.

 

Grafik 3D/Teksturator




 

Co jest do roboty:

• Modelarze postaci: tworzenie superdokładnych siatek i normal-map, mile widziane teksturowanie i umiejętność pracy z rozbudowanymi shaderami

• Modelarze otoczenia i obiektów: tworzenie budynków, pojazdów, broni, otoczenia naturalnego (rośliny, teren)

• Teksturatorzy: tworzenie fotorealistycznych tekstur i normal-map do obiektów otoczeniowych (budynki, teren, obiekty przemysłowe, pojazdy), środowiska naturalnego (rośliny, teren, zwierzęta), postaci (realistyczne oraz fantasy/SF)

 

Czego oczekujemy:

• Dobrego portfolio pokazującego starannie wykonane prace z danej dziedziny

• Doświadczenia w tworzeniu grafiki do gier, niekoniecznie komercyjnych projektów

• Zaangażowania, elastyczności w podejściu do nowych zadań i chęci tworzenia świetnych gier nawet jeśli oznacza to ciężką i żmudną pracę

  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności