Napisano 26 Styczeń 201213 l Mam pytanie co do kolejności przeprowadzania symulacji. Robię to tak: 1 ustawiłem w rolecie Extra detail na wavelet turbulence 2 puściłem symulacje (zajęła 180GB przy 600 klatkach) rozumiem ze to normalne ? 3 następnie z sim mode wybieram wavelet 4 i znowu puszczam symulacje, i po zakonczeniu symulacji wybieram cache na wavelet i moge już renderować Dobra kolejność ? Następne pytanie, czy gdy robię symulacje wavelet i przykładowo zużycie ramu będzie większe nim posiadam to czy mogę zmniejszyć spacing ? czy będe musiał od nowa robić "default" symulacje. I już ostanie pytanie, czy mogę podzielić swoją symulację na części np. od 0 do 300 klatki i od 301 do 600. Czy później nie będzie widocznego przeskoku czy coś w tym stylu.
Napisano 11 Luty 201213 l Dwa tygodnie minęły, więc pewnie znalazłeś odpowiedź:) Gdyby jednak nie to: 1. Ok 2. Całkiem normalne przy takiej ilości klatek, aczkolwiek...po to jest wavelet aby takich "kobył" nie robić difoltowo. Wavelet turbulence jest znacznie szybszy, to raz, a dwa cache zajmuje znacznie mniej miejsca. 3. Tak 4. Tak jest Spacing możesz zmniejszyć tylko w zakładce wavelet, i tylko do wartości 1, odpowiadającej dokładnie takiej samej jakości symulacji co difolt. Zauważ, że spacing w General jest nieaktywny w momencie gdy robisz sima w wavelet. Jeśli nie starczy Ci ramu niestety, możesz co najwyżej zadowolić się symulacją z general, lub przeprowadzić całą operację od początku. Co do ramu, w zakładce Wavelet jest mała sugestia: sim up to i render up to, mniej więcej się to zgadza. Jednak do dużych simów i dużych waveletów, bez przynajmniej 16gb ramu nie ma co podchodzić. Możesz podzielić ale tylko po symulacji w post pro. Jeśli podzielisz samą symulację, ta druga od 301 klatki zacznie się od początku. Edytowane 12 Luty 201213 l przez ApaczoS
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto