Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Jestem kompletnie nowy w animacji i riggowaniu. Praca powstaje w 3ds max 2012.

Do tej pory zanimowalem orke za pomoca Float expression, ale teraz to juz bardziej zlozony projekt

i nie moge sobie do konca z tym poradzic.

Uzylem IK HI Solver w przypadku ogona, szyji i nog.

Kiedy linkuje gorna kosc nogi do kosci grzbiet, dzieje sie cos dziwnego z ukladem/ksztaltem wszystkich kosci tej nogi.

Chce miec kontrole nad nogami osobno oraz kiedy obnizam caly korpus dinozaura to i nogi uginaja sie.

Troche ciezko to opisac i domyslam sie ze jest wiele sposobow konstruowania ukladu kosci, ktory powiazany jest z anatomia, ale nie moge znalesc podobnego przykladu na necie.

Mozecie podpowiedziec jak najlepiej i co polaczyc w tym modelu ? a moze znacie jakies dobre konkretne tutoriale ?

Mam tez takie pytanie, jak zrobic zeby ogon, szyja i glowa obracaly sie na boki na wlasnej osi ?

[ATTACH=CONFIG]84199[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84200[/ATTACH]

Prosze o pomoc

Edytowane przez Krzychu78

  • Wyświetleń 844
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.