Krzychu78 Napisano 26 Styczeń 2012 Napisano 26 Styczeń 2012 (edytowane) Jestem kompletnie nowy w animacji i riggowaniu. Praca powstaje w 3ds max 2012. Do tej pory zanimowalem orke za pomoca Float expression, ale teraz to juz bardziej zlozony projekt i nie moge sobie do konca z tym poradzic. Uzylem IK HI Solver w przypadku ogona, szyji i nog. Kiedy linkuje gorna kosc nogi do kosci grzbiet, dzieje sie cos dziwnego z ukladem/ksztaltem wszystkich kosci tej nogi. Chce miec kontrole nad nogami osobno oraz kiedy obnizam caly korpus dinozaura to i nogi uginaja sie. Troche ciezko to opisac i domyslam sie ze jest wiele sposobow konstruowania ukladu kosci, ktory powiazany jest z anatomia, ale nie moge znalesc podobnego przykladu na necie. Mozecie podpowiedziec jak najlepiej i co polaczyc w tym modelu ? a moze znacie jakies dobre konkretne tutoriale ? Mam tez takie pytanie, jak zrobic zeby ogon, szyja i glowa obracaly sie na boki na wlasnej osi ? [ATTACH=CONFIG]84199[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84200[/ATTACH] Prosze o pomoc Edytowane 26 Styczeń 2012 przez Krzychu78
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się