Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hej. niedawno zaczalem robic animacje w 3ds'ie i chcialbym się dowiedzieć czy sa takie funkcje jak :

1 pressety animacji - poruszyc odpowiednio jakis obiekt np. 90* na osi x, 3,556 m na osi y ... , potem zapisac ten ruch i wczytac puzniej. glownie mam na mysli to, zeby obrocic cos o 90*, przesunac to o kilka m na osi 'x' i 'y' (nie weim jak to nazwac) zapisac ten ruch i wczytac go np. kilka razy z kolei,

2 przesuniecie środka przesuwania i obracania - gdy obracam cos, to z pozycji ' | ' obraca sie na pozycje ' _ ' , a chce to obrocic z pozycji ' | ' na pzycje np. ' -- ' czyli zmiana punktu odniesienia obrotu.

3 obraz 2d do 3d - widzialem na internecie filmiki jak takie cos robia. ale nie widzialem jak to zaczynali robic. najlepiej jakis tutorial by sie przydal.

4 polaczenie kilku obiektow i mozliwosc poruszania kazdym z nich osobno - np. jak jest model czlowieka, to mozliwosc przemieszczenia calego ciala i obrucenie tylko ręki, majc to w jednym obiekcie.

5 Jak zrobie np. kwadrat z lini (Create >> shapes >> ... ) to jak przekonwerterowac to na obiekt 3d lub zrobic z tego scianke ?

6 jak cos mi sie jeszce pzrypomni to dodam :)

 

pozdro i dzieki za pomoc

Edytowane przez arou
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności