Napisano 10 Luty 201213 l Witam mam problem z modelami w których wykorzystywałem ProBoolean Max:http://imgur.com/47LwF UDK: http://imgur.com/VYoTU Tekstury oczywiscie wczesne alfa. Więc ogólnie nie wiem dlaczego w UDK po zbudowaniu sceny ( nie zależnie od ustawień swiatła i ich jakości a także od rodzaju tekstury / materiału ) zawsze na modelu pojawiają się te dziwne załamania modelu , cieni. Za pewne jest problem w UVkach jednak próbowałem w maxie Unwrap UVW jak i UVW Map a w maxie każdorazowo model wygłąda poprawnie. Exportuje z Max do UDK w ASE z Mesh normals i Mappign Coordinates. Spotkał ktoś z was z takim problemem ? Macie jakieś skuteczne rozwiązanie?
Napisano 11 Luty 201213 l Autor Rozwiązane można zamknąć http://cg.tutsplus.com/tutorials/game-dev/quick-tip-an-introduction-to-light-mapping-in-udk/