Skocz do zawartości

3ds max proboolean and UDK export Problem


F4lcon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z modelami w których wykorzystywałem ProBoolean

 

Max:http://imgur.com/47LwF

 

47LwF

 

 

UDK: http://imgur.com/VYoTU

VYoTU

 

 

Tekstury oczywiscie wczesne alfa.

 

Więc ogólnie nie wiem dlaczego w UDK po zbudowaniu sceny ( nie zależnie od ustawień swiatła i ich jakości a także od rodzaju tekstury / materiału ) zawsze na modelu pojawiają się te dziwne załamania modelu , cieni.

Za pewne jest problem w UVkach jednak próbowałem w maxie Unwrap UVW jak i UVW Map a w maxie każdorazowo model wygłąda poprawnie.

 

Exportuje z Max do UDK w ASE z Mesh normals i Mappign Coordinates.

 

Spotkał ktoś z was z takim problemem ? Macie jakieś skuteczne rozwiązanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności