Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czesc.

 

Zaczne od mniej oficjalnej formy.

 

Nazywam sie Paweł Świerczyński, jestem leadem zespolu cutscenowego w firmie CDProjekt RED, ktora pare miesiecy temu wypuscila na rynek Wiedzmina 2.

 

Szukam do teamu swietnego cinematic artista. Kogos, kto jara sie opowiadaniem historii, wie, w ktorym momencie zrobic ciecie, kiedy uzyc CU, umie poprowadzic aktorow mocapowych podczas sesji i wyczyscic otrzymany mocap. Swietnie zna motionbuildera, stworzy sobie prosta animacje postaci i fantastycznie zanimuje twarz.

 

To kandydat idealny, ale jezeli spelniasz chociaz polowe tych oczekiwan, albo jestes animatorem z filmowym wyczuciem, a do tego jestes sympatycznym czlowiekiem, umiejacym pracowac w grupie, to juz nie moge doczekac sie Twojego zgloszenia:)

 

CDProjekt RED konczy Wiedzmina 2 na XBoxa i rusza z kojenymi, jeszcze wiekszymi wyzwaniami:)

 

Serdecznie zapraszam! Jezeli masz jakies pytania pisz na PM na forum, albo na adres:

[email protected]

 

 

A teraz czesc oficjalna i szczegolowa:

 

 

Studio CD Projekt RED, twórca gry Wiedźmin 2, szuka kandydatów na stanowisko Cinematic Artist.

 

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy:

  • Tworzenie świetnie opowiedzianych cutscen i interaktywnych dialogów
  • Komunikacja z designerami i leadami w celu zwiększenia czytelności opowiadanej historii
  • Ustawianie kamer, rozmieszczanie aktorów w scenie
  • Kończenie zadań na czas przy zachowaniu wysokiej jakości wykonywanej pracy
  • Praca z designerami i reżyserem w celu zapewnienia ciągłości historii w gameplay`u

Podstawowe umiejętności i doświadczenie wymagane od kandydata:

  • Dobre umiejętności operatorskie, montażowe
  • Podstawy aktorskie
  • Doświadczenie w prowadzeniu aktorów mocapowych i czyszczeniu animacji * Doświadczenie w “ręcznej” animacji realistycznych postaci (keyframe animation)
  • Doświadczenie w produkcji wysokobudżetowych gier AAA mile widziane(od początku do końca projektu)
  • Doskonałe umiejętności pracy w zespole
  • Umiejętność szybkiej nauki nowych programów
  • Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • Możliwość i chęć pracy w Warszawie

Dodatkowo mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy nad grą wieloplatformową
  • Doświadczenie w pracy z Motionbuilderem
  • Duże zainteresowanie gatunkiem RPG

Oferujemy:

  • Korzystne warunki finansowe i pakiet socjalny
  • Możliwość zdobycia wszechstronnego doświadczenia i dalszego rozwoju
  • Samodzielną i odpowiedzialną pracę nad ambitnymi projektami

 

Nie zwlekaj dłużej, wyślij CV wraz z listem motywacyjnym na adres: [email protected]

Zapraszamy także na naszą stronę thewitcher.com, aby obejrzeć inne aktualne oferty !Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883”.Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami w celu kontynuowania procesu rekrutacji.

Praca w Warszawie, w siedzibie firmy.

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności