blukazs Napisano 23 Luty 2012 Napisano 23 Luty 2012 Symuluje płaszcz, próbowałem physx i apex clothingiem ale cos to kiepsko dziala... :/ Z nclothem sie łatwiej dogadac... Jak zrobic, namalowac vertex mape gdzie siatka ma sie defromowac a gdzie nie?? Chcialem zeby w czerwonym obrysie np wogole nie wykonywal obliczen ncloth. ???
guru Napisano 23 Luty 2012 Napisano 23 Luty 2012 Jest taki parametr w nCloth jak Input Mesh Attrack. I dajesz to na 1. Wtedy bedzie wrazenie ze nie ma clotha w ogole dlatego potem odpalasz Paint Vertex Prop > Input Attrack i malujesz "to co ma sie byc i nie byc clothem".
blukazs Napisano 23 Luty 2012 Autor Napisano 23 Luty 2012 Wielkie dzięki guru!!! Właśnie kombinowałem z tym i namalowalem ta mape, ale nie wiedzialem ze jeszcze w attr ed trzeba tam przesunac na 1... BARDZO DZIEKUJE!!!
guru Napisano 24 Luty 2012 Napisano 24 Luty 2012 Nie ma sprawy. Poczytaj sobie jeszcze o Contrainach w nClothie tez sie moga przydac. W ogole polecam ta stronke: http://www.joelstutz.com/nCloth.html Powodzenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się