Napisano 23 Luty 201213 l Symuluje płaszcz, próbowałem physx i apex clothingiem ale cos to kiepsko dziala... :/ Z nclothem sie łatwiej dogadac... Jak zrobic, namalowac vertex mape gdzie siatka ma sie defromowac a gdzie nie?? Chcialem zeby w czerwonym obrysie np wogole nie wykonywal obliczen ncloth. ???
Napisano 23 Luty 201213 l Jest taki parametr w nCloth jak Input Mesh Attrack. I dajesz to na 1. Wtedy bedzie wrazenie ze nie ma clotha w ogole dlatego potem odpalasz Paint Vertex Prop > Input Attrack i malujesz "to co ma sie byc i nie byc clothem".
Napisano 23 Luty 201213 l Autor Wielkie dzięki guru!!! Właśnie kombinowałem z tym i namalowalem ta mape, ale nie wiedzialem ze jeszcze w attr ed trzeba tam przesunac na 1... BARDZO DZIEKUJE!!!
Napisano 24 Luty 201213 l Nie ma sprawy. Poczytaj sobie jeszcze o Contrainach w nClothie tez sie moga przydac. W ogole polecam ta stronke: http://www.joelstutz.com/nCloth.html Powodzenia
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto