Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Symuluje płaszcz, próbowałem physx i apex clothingiem ale cos to kiepsko dziala... :/

Z nclothem sie łatwiej dogadac...

 

screenbma.jpg

 

Jak zrobic, namalowac vertex mape gdzie siatka ma sie defromowac a gdzie nie??

Chcialem zeby w czerwonym obrysie np wogole nie wykonywal obliczen ncloth.

???

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 967
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jest taki parametr w nCloth jak Input Mesh Attrack. I dajesz to na 1. Wtedy bedzie wrazenie ze nie ma clotha w ogole dlatego potem odpalasz Paint Vertex Prop > Input Attrack i malujesz "to co ma sie byc i nie byc clothem".

Napisano
  • Autor

Wielkie dzięki guru!!! Właśnie kombinowałem z tym i namalowalem ta mape, ale nie wiedzialem ze jeszcze w attr ed trzeba tam przesunac na 1... BARDZO DZIEKUJE!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności