Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wiem, że pytanie lamerskie ale, czy modyfikator UVW Unwrap może służyć do precyzyjnego oteksturowywania skomplikowanych modeli czy tylko LOW POLY ? (pytanie zainspirowane tutorialem maxowym)

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Tesaurus: widze ze konkretna odpowiedz :)

spox :)

Od siebie dodam: ze jesli modelujesz w lowpoly, a nastepnie \"przechodzisz\" do hipoly przez meshsmoth, to smialo mozesz najpierw zastosowac UVW Unwrap (zanim dasz meshsmoth) - to takie dobre / ekonomiczne rozwiazanie poniewaz siateczki lowpoly zdecydowanie szybciej i latwiej sie edytuje unwrapem, poza tym masz wizualnie mniejszy balagan niz przy gestej siatce (takiej jak po meshsmocie).

Siatka zageszczona meshsmothem po unwrapie zachowuje wszystkie ustalone wczesniej koordynaty mapowania - bez obaw!

 

pozdr

Marek

 

[Edited on 27-2-2003 by MareG]

Napisano
Originally posted by MareG

 

ze jesli modelujesz w lowpoly, a nastepnie \"przechodzisz\" do hipoly przez meshsmoth, to smialo mozesz najpierw zastosowac UVW Unwrap (zanim dasz meshsmoth)

 

[Edited on 27-2-2003 by MareG]

 

kurcze mi cos to nie wychodziło i max mi sie wywalal przy przchodzeniu do meshsmooth, móglbys powiedziec jak to dokładnie sie robi ?

 

[godz. 10:34]

AD. OK. nie ważne, juz sobie poradziłem, po prostu robiłem nie ten meshmooth co potrzeba :)

 

[Edited on 3-3-2003 by McsEb]

Napisano

juz tlumacze, choc w zasadzie to wszystko jest logicznie wg kolejnosci:

 

create obj:

> Edit Spline

> Surface

> Edit mesh

------- (teraz moze byc Collapse ALL = Editable Mesh ale nie musi) (moze byc takze conwert to Editable Poly jak chcesz)

 

--------- teraz korekta siatki itd + podglad na Mesh Smoth ( wagi wierzcholkow i te sprawy)

 

--------- teraz wywalam Mesh smoth i przypisuje:

> UVW MAP

> UVW Unwrap

---------- teraz koryguje / ustawiam koordynaty unwrapem - w trybie Lowpoly, bo Meshsmotha wywalilem przeciez:)

 

nastepnie wkladam kolejny:

> Edit Mesh

oraz

> Mesh Smoth

 

nie zawalam stosu zeby w razie czego moc powrocic do Unwrapa w trybie lowpoly!

 

A jak juz wszystko gra to Collapse ALL = Editable Mesh

Oczywiscie jak zawalisz stos na koncu i przypiszesz jeszcze raz UVW Unwrap to koordynaty wyswietla ci sie tak samo jak zdefiniowales, tyle ze siatka bedzie zageszczona (po Meshsmocie).

 

Zawsze tak robie jak juz musze jakis organiczny modelik zrobic, u mnie wszystko dziala - max nigdy nie \"protestowal\" przy takim trybie dzialan.

 

pozdr

Marek

 

HAHA a ja nie zauwazylem Twojego dopisku, ze juz wszystko gra :)

 

[Edited on 3-3-2003 by MareG]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności