Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Potrzebuję pomocy odnośnie wypalania mapek , a konkretnie chcę wypalić z wielu obiektów, który każdy ma innego cage'a tylko jedną teksturę bez potrzeby łączenia potem w photoshopie. Sprawa jest dla mnie o tyle ważna, że cały obiekt posiada sporo elementów i jechanie na jednej projekcji stworzyłoby wiele bubli, a robienie poprawek ręcznie zabiłoby moje chęci do dalszej roboty. Liczę na szybką pomoc.

 

edit: PROJECTION modifier a nie master ... ale dałem

Edytowane przez Sliterin

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 700
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Earthquake odpowiedział mi na polycouncie:

Your lowpoly can only be one object in max if you're baking to one map.

 

A więc wątek do zamknięcia.

Napisano

Jeżeli dobrze rozumiem, to chcesz wiele obiektów wypalić na nowej teksturze i nowym uv tak? Jeżeli tak to możesz to zrobić w blenderze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności