Napisano 25 Luty 201213 l Witam. Potrzebuję pomocy odnośnie wypalania mapek , a konkretnie chcę wypalić z wielu obiektów, który każdy ma innego cage'a tylko jedną teksturę bez potrzeby łączenia potem w photoshopie. Sprawa jest dla mnie o tyle ważna, że cały obiekt posiada sporo elementów i jechanie na jednej projekcji stworzyłoby wiele bubli, a robienie poprawek ręcznie zabiłoby moje chęci do dalszej roboty. Liczę na szybką pomoc. edit: PROJECTION modifier a nie master ... ale dałem Edytowane 25 Luty 201213 l przez Sliterin
Napisano 25 Luty 201213 l Autor Earthquake odpowiedział mi na polycouncie: Your lowpoly can only be one object in max if you're baking to one map. A więc wątek do zamknięcia.
Napisano 25 Luty 201213 l Jeżeli dobrze rozumiem, to chcesz wiele obiektów wypalić na nowej teksturze i nowym uv tak? Jeżeli tak to możesz to zrobić w blenderze.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto