Sliterin Napisano 25 Luty 2012 Napisano 25 Luty 2012 (edytowane) Witam. Potrzebuję pomocy odnośnie wypalania mapek , a konkretnie chcę wypalić z wielu obiektów, który każdy ma innego cage'a tylko jedną teksturę bez potrzeby łączenia potem w photoshopie. Sprawa jest dla mnie o tyle ważna, że cały obiekt posiada sporo elementów i jechanie na jednej projekcji stworzyłoby wiele bubli, a robienie poprawek ręcznie zabiłoby moje chęci do dalszej roboty. Liczę na szybką pomoc. edit: PROJECTION modifier a nie master ... ale dałem Edytowane 25 Luty 2012 przez Sliterin
Sliterin Napisano 25 Luty 2012 Autor Napisano 25 Luty 2012 Earthquake odpowiedział mi na polycouncie: Your lowpoly can only be one object in max if you're baking to one map. A więc wątek do zamknięcia.
rice Napisano 25 Luty 2012 Napisano 25 Luty 2012 Jeżeli dobrze rozumiem, to chcesz wiele obiektów wypalić na nowej teksturze i nowym uv tak? Jeżeli tak to możesz to zrobić w blenderze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się