Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

[ATTACH=CONFIG]84824[/ATTACH]No, to teraz ja tu coś wstawię. Ogólnie rzecz biorąc - Mudbox + 3D Studio Max + Vray.

 

Jeżeli chodzi o sculpting postaci to jestem początkujacy, a tutaj wszystko będę wrzucał mając nadzieję, że opdowiedzi, podpowiedzi i porady forumowiczów pozwolą mi poprawić wyniki... Także wszelkie komentarze mile widziane.

 

Po kolei. Zaczęło się od tego:

 

HH2.jpg

 

Niestety proporcje są złe i sam to widze, ale postanowiłęm raczej próbować od początku niż mechlać wciąż w tej samej twarzy.

 

Potem przyszła kolej na coś z innej beczki:

 

DemonHead.jpg

DemonHeadB.jpg

 

Jeżeli ktośczytał Malowanego Człowieka to właśnie stąd inspiracja. Dalej kontynuowałem z postaciami i wyszło coś takiego:

 

BestFaceSculp.jpg

FaceCTex_A.jpg

GregA.jpg

 

Vrayowy VRayMat z translucentem (nie rozumiem FastSSS2 i nie potrafięgo używać niestety) i wyszło, no, nie wiem sam. Oczy mi się nie podobają ale wciąż nie mogę znaleźć dobrego tuta na tworzenie tych gałek. Skóra chyba za różowa, przecież on jest grubo po trzydziestce a wygląda jak niemowlęcia... Ale i tak chyba nie jest źle, prawda?

Edytowane przez ZeNzO
  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

błedy tesam co u mnie na początku ;) .. oczy są za duże bo brakuje mu wałka tłuszczowego pod zewnętrznymi częściami łuków brwiowych ..uszy powinny bardziej odstawać od głowy

 

pozdrawiam

Napisano

Dzięki, podejrzewałem, że z proporcjami wciąż leżę. Ale w końcu zrobię to jak należy. Póki co, update shader'a skóry. Wciąż nie taki jak powinien być. VraySSS2 z ustawionym LWF.

GregB.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności