Napisano 25 Luty 201213 l [ATTACH=CONFIG]84824[/ATTACH]No, to teraz ja tu coś wstawię. Ogólnie rzecz biorąc - Mudbox + 3D Studio Max + Vray. Jeżeli chodzi o sculpting postaci to jestem początkujacy, a tutaj wszystko będę wrzucał mając nadzieję, że opdowiedzi, podpowiedzi i porady forumowiczów pozwolą mi poprawić wyniki... Także wszelkie komentarze mile widziane. Po kolei. Zaczęło się od tego: Niestety proporcje są złe i sam to widze, ale postanowiłęm raczej próbować od początku niż mechlać wciąż w tej samej twarzy. Potem przyszła kolej na coś z innej beczki: Jeżeli ktośczytał Malowanego Człowieka to właśnie stąd inspiracja. Dalej kontynuowałem z postaciami i wyszło coś takiego: Vrayowy VRayMat z translucentem (nie rozumiem FastSSS2 i nie potrafięgo używać niestety) i wyszło, no, nie wiem sam. Oczy mi się nie podobają ale wciąż nie mogę znaleźć dobrego tuta na tworzenie tych gałek. Skóra chyba za różowa, przecież on jest grubo po trzydziestce a wygląda jak niemowlęcia... Ale i tak chyba nie jest źle, prawda? Edytowane 25 Luty 201213 l przez ZeNzO
Napisano 25 Luty 201213 l błedy tesam co u mnie na początku ;) .. oczy są za duże bo brakuje mu wałka tłuszczowego pod zewnętrznymi częściami łuków brwiowych ..uszy powinny bardziej odstawać od głowy pozdrawiam
Napisano 25 Luty 201213 l Autor Dzięki, podejrzewałem, że z proporcjami wciąż leżę. Ale w końcu zrobię to jak należy. Póki co, update shader'a skóry. Wciąż nie taki jak powinien być. VraySSS2 z ustawionym LWF.
Napisano 14 Wrzesień 201410 l Autor Game Design na maksa tym razem - Unreal Engine 4: Jakby ktoś chciał więcej to jest tutajl.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto