ZeNzO Napisano 25 Luty 2012 Napisano 25 Luty 2012 (edytowane) [ATTACH=CONFIG]84824[/ATTACH]No, to teraz ja tu coś wstawię. Ogólnie rzecz biorąc - Mudbox + 3D Studio Max + Vray. Jeżeli chodzi o sculpting postaci to jestem początkujacy, a tutaj wszystko będę wrzucał mając nadzieję, że opdowiedzi, podpowiedzi i porady forumowiczów pozwolą mi poprawić wyniki... Także wszelkie komentarze mile widziane. Po kolei. Zaczęło się od tego: Niestety proporcje są złe i sam to widze, ale postanowiłęm raczej próbować od początku niż mechlać wciąż w tej samej twarzy. Potem przyszła kolej na coś z innej beczki: Jeżeli ktośczytał Malowanego Człowieka to właśnie stąd inspiracja. Dalej kontynuowałem z postaciami i wyszło coś takiego: Vrayowy VRayMat z translucentem (nie rozumiem FastSSS2 i nie potrafięgo używać niestety) i wyszło, no, nie wiem sam. Oczy mi się nie podobają ale wciąż nie mogę znaleźć dobrego tuta na tworzenie tych gałek. Skóra chyba za różowa, przecież on jest grubo po trzydziestce a wygląda jak niemowlęcia... Ale i tak chyba nie jest źle, prawda? Edytowane 25 Luty 2012 przez ZeNzO
lee666 Napisano 25 Luty 2012 Napisano 25 Luty 2012 błedy tesam co u mnie na początku ;) .. oczy są za duże bo brakuje mu wałka tłuszczowego pod zewnętrznymi częściami łuków brwiowych ..uszy powinny bardziej odstawać od głowy pozdrawiam
ZeNzO Napisano 25 Luty 2012 Autor Napisano 25 Luty 2012 Dzięki, podejrzewałem, że z proporcjami wciąż leżę. Ale w końcu zrobię to jak należy. Póki co, update shader'a skóry. Wciąż nie taki jak powinien być. VraySSS2 z ustawionym LWF.
ZeNzO Napisano 14 Wrzesień 2014 Autor Napisano 14 Wrzesień 2014 Game Design na maksa tym razem - Unreal Engine 4: Jakby ktoś chciał więcej to jest tutajl.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się