Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Modelując wnętrze samochodu natknąłem się na pewien problem. Mianowicie nie wiem jak zrobić szwy tapicerskie (chyba tak to się nazywa) chodzi mi dokładnie o nici przy zagięciach skóry. Załączam obrazek żeby pokazać o co mi dokładnie chodzi.

[ATTACH=CONFIG]84944[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano
  geos napisał:
Modelując wnętrze samochodu natknąłem się na pewien problem. Mianowicie nie wiem jak zrobić szwy tapicerskie (chyba tak to się nazywa) chodzi mi dokładnie o nici przy zagięciach skóry. Załączam obrazek żeby pokazać o co mi dokładnie chodzi.

[ATTACH=CONFIG]84944[/ATTACH]

 

Przygotuj ladna siatke bazowa, eksportuj spline'y z tegoz - przy pomocy polyboosta/graphite tool mozesz zedytowac ktore segmenty zaznaczasz i daj im grubosc. To na widok ze sredniej odleglosci. Na daleka tekstura wystarczy. Na close-up uzyj tych samych splajnow do dystrybucji na nich obiektow. Pamietaj o optymalizacji i rozdzielczosci renderu - latwo mozna przegiac z iloscia poly do ilosci pikseli, ktore maja to faktycznie pokazac.

 

Powodzenia,

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności