Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, ostatnio wziąłem się za zbrusha i maye i oto co powstalo, narazie w mayi tylko wstepny model, reszta zbrush ale chciałbym się przerzucić niedługo z renderingiem do mayi, bo docelowo chciałbym sie uczyć animacji. Prosze o porady i wytknięcie wszystkich błędów(wiem że tego duzo:P).

 

finalml.jpg

Edytowane przez Lew
  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jeśli chcesz żeby twój projekt wyglądał poważnie powinieneś wesprzeć swoją prace o refki wzorować się na głowie bizona lub byka .. mięśnie otaczajace rogi zbyt zniekształcaja forme samej głowy ..skoro działasz w zbrushu i potrafiłeś zrobić szczegułowy przekrój gałęzi ..to dlaczego w kopycie i rogach nie widać śladów zużycia ..szumu ..tekstury ..do układania pozy trzeba przykładać taką samą wage jak przy rzeźbieniu mieśni .. w pasie powinien być szerszy .. wiem że chciałeś nadać mu atletyczną sylwetke ..radze jednak zajrzeć do gazety kulturystycznej i zacząć się na niej wzorować

Napisano (edytowane)

Zacząłem od początku, zgodnie z poradą wzorując się na refkach kulturystów i głowie bizona, modele są kiepskie bo zbrusha dopiero poznaję(uczę się od 3 tygodni w wolnych chwilach od projektów na studia), ale staram się żeby było coraz lepiej:). Proszę o porady co można by poprawić. Nie wiem też jak zagęścić siatkę w jednym miejscu np głowie? Jak ktoś mógłby doradzić to byłbym bardzo wdzięczny

 

nowej.jpg

 

 

 

57657962.jpg

Edytowane przez Lew
Napisano (edytowane)

duży progres;) pozwole sobie jeszcze monażekać bo zawsze można jeszcze lepiej ... niepowinno być dołków w górnych aktonach mięśnia czworobocznego(kaptury) głowy łydki łączą sie w jedno ścięgno ahillesa ..u ciebie widać 2 .. zajrzyj jeszcze raz do refek i dorub mięśnie zębate przednie http://i2.pinger.pl/pgr240/b91163ea0027f7074b7db76c/Bryan+Thomas+7.jpg ..przyda się też zaznaczyć mięsień krawiecki uda .. i będzie ociekać zajeb..stością ..pozdro

 

co do zagęszczenia siatki .. jeśli masz najnowszego zbrusha .. .znajdz sobie tutorial o dynamesh,u

Edytowane przez lee666
Napisano

Ubrałem byka w zbroje ale pojawia sie problem z cieniem w renderze ze zbrusha. Na zbroi pojawiają się pręgi i zastanawiam się jak można by się ich pozbyć. Probowałem ze zwiększaniem rozdzielczości cienia ale nie działa. Zastanawiam się też jak pozbyć się takiego czarnego cienia żeby chodź trochę sylwetka odstawała od czarnego tła. Ciekawi mnie też czy opłaca się robienie futrajako fiber mesh czy moze lepiej byłoby sprobować z futrem w mayi. Jak ktoś byłby w stanie pomóc byłbym bardzo wdzięczny:)

 

renderfinalu.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności