LightOrigin Napisano 7 Marzec 2012 Napisano 7 Marzec 2012 Poszukujemy kandydata na stanowisko grafika 3D, specjalizującego się w modelowaniu i teksturowaniu obiektów 3D. Niezbędne umiejętności: - Doskonała biegłość w modelowaniu technikami: polymodeling, Patch surface - Mapowanie skomplikowanych powierzchni: Unwrap maping (w wersji max 2012), texture baking, channel mapping, real world mapping - Doskonałe rozumienie zasad działania edytora materiałów, łączenia różnych typów map, działania materiałów Vray-a - Umiejętność posługiwania się referencjami w postaci DWG (import, właściwa skala metryczna, umiejętność czytania ze zrozumieniem takich planów) - Szybkość i sprawność. Zadania: - modelowanie (b. szczegółowe) przedmiotów codziennego użytku, mebli, budynków, urządzeń mechanicznych (3Ds Max) - opracowywanie tekstur i materiałów do modelowanych obiektów (Vray) Warunki pracy: - umowa o pracę (praca stała) - miejsce pracy: biuro w Poznaniu (nie jesteśmy zainteresowani współpracą zdalną, w razie konieczności przeprowadzki udzielamy wszelkiej pomocy logistycznej :) ) - stałe godziny pracy (5 dni w tygodniu po 8h, weekendy wolne, brak nadgodzin) - praca grupowa, zespół wieloosobowy - termin rozpoczęcia - do ustalenia. Kandydaci, którzy wzbudzą nasze zainteresowanie, zostaną poproszeni o wykonanie testu (wymodelowanie modelu mebla i rozłożenie mapowania techniką Unwrap mapping). Test może odbyć się zdalnie lub w siedzibie firmy, po wcześniejszym umówieniu terminu. zgłoszenie i przykłady prac prosimy wysyłać na adres: [email protected] z dopiskiem MODELARZ
Rekomendowane odpowiedzi