Skocz do zawartości

Grafik 3D - modelowanie w 3Ds Max


Rekomendowane odpowiedzi

Poszukujemy kandydata na stanowisko grafika 3D, specjalizującego się w modelowaniu i teksturowaniu obiektów 3D.

Niezbędne umiejętności:

 

 

- Doskonała biegłość w modelowaniu technikami: polymodeling, Patch surface

- Mapowanie skomplikowanych powierzchni: Unwrap maping (w wersji max 2012), texture baking, channel mapping, real world mapping

- Doskonałe rozumienie zasad działania edytora materiałów, łączenia różnych typów map, działania materiałów Vray-a

- Umiejętność posługiwania się referencjami w postaci DWG (import, właściwa skala metryczna, umiejętność czytania ze zrozumieniem takich planów)

- Szybkość i sprawność.

 

 

 

 

Zadania:

 

 

- modelowanie (b. szczegółowe) przedmiotów codziennego użytku, mebli, budynków, urządzeń mechanicznych (3Ds Max)

- opracowywanie tekstur i materiałów do modelowanych obiektów (Vray)

 

 

Warunki pracy:

 

 

- umowa o pracę (praca stała)

- miejsce pracy: biuro w Poznaniu (nie jesteśmy zainteresowani współpracą zdalną, w razie konieczności przeprowadzki udzielamy wszelkiej pomocy logistycznej :) )

- stałe godziny pracy (5 dni w tygodniu po 8h, weekendy wolne, brak nadgodzin)

- praca grupowa, zespół wieloosobowy

- termin rozpoczęcia - do ustalenia.

 

 

Kandydaci, którzy wzbudzą nasze zainteresowanie, zostaną poproszeni o wykonanie testu (wymodelowanie modelu mebla i rozłożenie mapowania techniką Unwrap mapping). Test może odbyć się zdalnie lub w siedzibie firmy, po wcześniejszym umówieniu terminu.

 

 

zgłoszenie i przykłady prac prosimy wysyłać na adres: [email protected] z dopiskiem MODELARZ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności