sewo Napisano 7 Marzec 2012 Napisano 7 Marzec 2012 Witam, zaczalem sobie dlubac takie oto Camaro i jest to moj pierwszy samodzielny model auta. Baza prawie skonczona brakuje tylko kilku poprawek ale niestety utknalem w miejscu gdzie trzeba powycinac przerwy miedzy czesciami karoserii jak przy przednim blotniku mi sie udalo to w tylnym nie moge za nic tak rozmiescic siatki zeby wmiare dobrze wyszlo wiec jakby ktos mogl sie podzielic swoimi patentami jak to zrobic najlepiej bylo by milo ;) i oczywiscie prosze o krytyke co do calej bryly. a tutaj wspomniany problem:
illusion Napisano 8 Marzec 2012 Napisano 8 Marzec 2012 możesz zagęścić siatkę, przekonwertować do edit poly i dopiero wyciąć... może być łatwiej chociaż ja bym chyba dał jeszcze support edg'a pośrodku tych długich poligonów i wtedy pokombinował, przy okazji może zlikwidujesz ten mały trójkącik przy tylnym pasie i delikatnie wyoblisz błotnik
sewo Napisano 8 Marzec 2012 Autor Napisano 8 Marzec 2012 Ok dobry pomysl z tym support edgem dzieki,zaraz sprobuje, chociaz wtedy przy nadkolu mi powstanie trojkat a przez cala dlugosc bryly to srednio mi pasuje akurat tu edga dac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się