Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, zaczalem sobie dlubac takie oto Camaro i jest to moj pierwszy samodzielny model auta. Baza prawie skonczona brakuje tylko kilku poprawek ale niestety utknalem w miejscu gdzie trzeba powycinac przerwy miedzy czesciami karoserii jak przy przednim blotniku mi sie udalo to w tylnym nie moge za nic tak rozmiescic siatki zeby wmiare dobrze wyszlo wiec jakby ktos mogl sie podzielic swoimi patentami jak to zrobic najlepiej bylo by milo ;) i oczywiscie prosze o krytyke co do calej bryly.

 

 

camaro1y.jpg

 

camaro2e.jpg

 

 

camaro3c.jpg

 

 

 

a tutaj wspomniany problem:

camaro4.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 798
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

możesz zagęścić siatkę, przekonwertować do edit poly i dopiero wyciąć... może być łatwiej

chociaż ja bym chyba dał jeszcze support edg'a pośrodku tych długich poligonów i wtedy pokombinował, przy okazji może zlikwidujesz ten mały trójkącik przy tylnym pasie i delikatnie wyoblisz błotnik

Napisano
  • Autor

Ok dobry pomysl z tym support edgem dzieki,zaraz sprobuje, chociaz wtedy przy nadkolu mi powstanie trojkat a przez cala dlugosc bryly to srednio mi pasuje akurat tu edga dac.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności