Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Mam takie pytanie pracuje w 3ds max nad prostym ujeciem paczki. Potrzebuje dodac drugie pudelko i podmienic texture - z tym nie bylo problemu UV pass dal rade.

Ale moje pytanie brzmi czy jest mozliwosc podmiany tejze tekstury w odbiciu na podłodze.

Wydaje mi sie ze w maya by dalo rade ale w 3ds max uv generowalem z g-buffera.

 

EDIT:

Ok udało mi sie ale w Maya.

Co do 3ds max dalej nie wiem jak to zrobic. Z pewnoscią musze mieć UV shader ktory bedzie sie renderowal z Framebufferze, a nie gbufferze tak by w scenie mozna bylo uzyc innego materialu(odbijajacego)

Edytowane przez guru

  • Wyświetleń 838
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności