Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam

Mam takie pytanie pracuje w 3ds max nad prostym ujeciem paczki. Potrzebuje dodac drugie pudelko i podmienic texture - z tym nie bylo problemu UV pass dal rade.

Ale moje pytanie brzmi czy jest mozliwosc podmiany tejze tekstury w odbiciu na podłodze.

Wydaje mi sie ze w maya by dalo rade ale w 3ds max uv generowalem z g-buffera.

 

EDIT:

Ok udało mi sie ale w Maya.

Co do 3ds max dalej nie wiem jak to zrobic. Z pewnoscią musze mieć UV shader ktory bedzie sie renderowal z Framebufferze, a nie gbufferze tak by w scenie mozna bylo uzyc innego materialu(odbijajacego)

Edytowane przez guru
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności