Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Witam

Mam takie pytanie pracuje w 3ds max nad prostym ujeciem paczki. Potrzebuje dodac drugie pudelko i podmienic texture - z tym nie bylo problemu UV pass dal rade.

Ale moje pytanie brzmi czy jest mozliwosc podmiany tejze tekstury w odbiciu na podłodze.

Wydaje mi sie ze w maya by dalo rade ale w 3ds max uv generowalem z g-buffera.

 

EDIT:

Ok udało mi sie ale w Maya.

Co do 3ds max dalej nie wiem jak to zrobic. Z pewnoscią musze mieć UV shader ktory bedzie sie renderowal z Framebufferze, a nie gbufferze tak by w scenie mozna bylo uzyc innego materialu(odbijajacego)

Edited by guru
  • Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy