guru Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 (edited) Witam Mam takie pytanie pracuje w 3ds max nad prostym ujeciem paczki. Potrzebuje dodac drugie pudelko i podmienic texture - z tym nie bylo problemu UV pass dal rade. Ale moje pytanie brzmi czy jest mozliwosc podmiany tejze tekstury w odbiciu na podłodze. Wydaje mi sie ze w maya by dalo rade ale w 3ds max uv generowalem z g-buffera. EDIT: Ok udało mi sie ale w Maya. Co do 3ds max dalej nie wiem jak to zrobic. Z pewnoscią musze mieć UV shader ktory bedzie sie renderowal z Framebufferze, a nie gbufferze tak by w scenie mozna bylo uzyc innego materialu(odbijajacego) Edited March 21, 2012 by guru Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now