guru Posted March 21, 2012 Posted March 21, 2012 (edited) Witam Mam takie pytanie pracuje w 3ds max nad prostym ujeciem paczki. Potrzebuje dodac drugie pudelko i podmienic texture - z tym nie bylo problemu UV pass dal rade. Ale moje pytanie brzmi czy jest mozliwosc podmiany tejze tekstury w odbiciu na podłodze. Wydaje mi sie ze w maya by dalo rade ale w 3ds max uv generowalem z g-buffera. EDIT: Ok udało mi sie ale w Maya. Co do 3ds max dalej nie wiem jak to zrobic. Z pewnoscią musze mieć UV shader ktory bedzie sie renderowal z Framebufferze, a nie gbufferze tak by w scenie mozna bylo uzyc innego materialu(odbijajacego) Edited March 21, 2012 by guru
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now