Gość Hazur Napisano 24 Marzec 2012 Napisano 24 Marzec 2012 (edytowane) Witam. Mam kilka pytań odnośnie riggowania i animowania postaci. Otóż tworząc postać do Unity3d użyć bones czy biped? To prosty character typu stickman'a tylko grubszy, bez stóp, dłoni itp., co się lepiej sprawdzi w takim przypadku? Drugie pytanie dotyczy suwaków, tych którymi można zginać ręce, nogi itp. - jak jest stworzyć/gdzie się znajdują, gdzieś na forum mi się przewinęły jakieś jointy ale z czym to się je i czy o to chodzi to nie wiem... Następnie chciałbym się dowiedzieć jak stworzyć kilka animacji postaci w jednym pliku np. idle, walk, jump, i potem to sobie wrzucam do unity i mam gotowe animacje tylko do oskryptowania. Na koniec czy robiąc różne np. bronie dla postaci muszę do każdego itemu robić oddzielne animacje? I żeby broń "biegała" z bohaterem podlinkować ją czy jakoś inaczej to się robi? W temacie animacji jestem zerem więc proszę się nie denerwować:) Z góry dzięki za wszelką pomoc. Edytowane 24 Marzec 2012 przez Hazur
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się