Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej, czy jest jakis sposob na sterowanie obrotem obiektu z poziomu edytora wykorzystujac lokalne osie?? [standardowo, w edytorze, uzywane sa osie View]...

dzieki z gory za pomoc.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Domyślnie w maxie 6 po wstawieniu obiektu do sceny, przypisywany jest mu kontroler obrotu Euler XYZ. Oznacza to, że każda oś obrotu ma osobne klucze. Jeśli wstawisz boxa i w Edytorze Krzywych dodasz klucze dla obrotu w osi Z, a następnie przesuniesz je w pionie o porządaną wartość kątową, to będzie się obracał wokół tej osi...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności