darkelf Napisano 20 Lipiec 2004 Napisano 20 Lipiec 2004 Hej, czy jest jakis sposob na sterowanie obrotem obiektu z poziomu edytora wykorzystujac lokalne osie?? [standardowo, w edytorze, uzywane sa osie View]... dzieki z gory za pomoc.
Kris_R Napisano 20 Lipiec 2004 Napisano 20 Lipiec 2004 Domyślnie w maxie 6 po wstawieniu obiektu do sceny, przypisywany jest mu kontroler obrotu Euler XYZ. Oznacza to, że każda oś obrotu ma osobne klucze. Jeśli wstawisz boxa i w Edytorze Krzywych dodasz klucze dla obrotu w osi Z, a następnie przesuniesz je w pionie o porządaną wartość kątową, to będzie się obracał wokół tej osi...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się