eternalbeing Napisano 26 Marzec 2012 Napisano 26 Marzec 2012 problem w tym ze wygodniej mi bedzie modelowac z podkladem. mam podklad w jpg. nakladam go jako material na plejna i w widoku ma bardzo slaba rozdzielczosc a podczas renderowania bardzo dobra. problem ten pojawia mi sie nie tylko w tym przypadku, bo za kazdym razem widze inna teksture na renderze (renderowana jest poprawa) i inna w widoku jak modeluje ;/ tu linki do screena: https://picasaweb.google.com/barbara...55856485383138 https://picasaweb.google.com/barbara...54609957649810
porti Napisano 26 Marzec 2012 Napisano 26 Marzec 2012 wpisz w googlach albo w wyszukiwarce forum hasło "blueprint"
eternalbeing Napisano 26 Marzec 2012 Autor Napisano 26 Marzec 2012 juz robilam wg tutoriali o tej tematyce, niemniej nic nie pomoglo. moze w ustawieniach widoku cos zmienic? co prawda przeszukalam (chyba ) wszytsko i nic nie znalazlam ;/
Gość Pan archtektura Napisano 26 Marzec 2012 Napisano 26 Marzec 2012 Hi, Zmień w ustawieniach na match bitmap size as closely as possible w customise-Viewports-configure driver http://www.3dmax-tutorials.com/graphics/dlg_opengl_configure.gif Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się