Skocz do zawartości

Blender: Animacja człowieka problem


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Ciaproczek
Napisano

Witam

Chciałem zrobić animacje walki w blenderze z wykorzystaniem modeli z gry "Rome:total war".

Więc wyciąłem te modele i dodałem do nich kości:

http://imageshack.us/f/100/blender2012033018473693.jpg/

 

Ale tu pojawia się problem:

Gdy poruszę kościami mój "ludzik" ma złamania otwarte ;/

Tak to wygląda:

http://img690.imageshack.us/img690/3319/blender2012033018555096.jpg

http://img403.imageshack.us/img403/2646/blender2012033018560389.jpg

http://img857.imageshack.us/img857/7364/blender2012033018553485.jpg

 

Kości dodałem do ciała sposobem z youtube'a

Najpierw zaznaczyłem ciało, potem kości, a następnie ctrl+p

 

Czy da się zrobić żeby model nie miał tych dziur przy poruszaniu się????

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności