Gość Ciaproczek Napisano 31 Marzec 2012 Napisano 31 Marzec 2012 Witam Chciałem zrobić animacje walki w blenderze z wykorzystaniem modeli z gry "Rome:total war". Więc wyciąłem te modele i dodałem do nich kości: http://imageshack.us/f/100/blender2012033018473693.jpg/ Ale tu pojawia się problem: Gdy poruszę kościami mój "ludzik" ma złamania otwarte ;/ Tak to wygląda: http://img690.imageshack.us/img690/3319/blender2012033018555096.jpg http://img403.imageshack.us/img403/2646/blender2012033018560389.jpg http://img857.imageshack.us/img857/7364/blender2012033018553485.jpg Kości dodałem do ciała sposobem z youtube'a Najpierw zaznaczyłem ciało, potem kości, a następnie ctrl+p Czy da się zrobić żeby model nie miał tych dziur przy poruszaniu się????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się