Skocz do zawartości

Problem z pobraniem 3ds max Education Community .

Gość Medykoo

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Medykoo

Witam!

Jest to mój pierwszy post więc się najpierw przywitam ; ).

Grafiką 3D bawię się od niedawna w blenderze. Postanowiłem jednak przenieść się na coś "mocniejszego" 3ds max. A że jestem uczniem postanowiłem skorzystać z Autodesk Education Community. Mam jednak problem z pobraniem programu. Zarejestrowałem się na ich stronie, po czym się zalogowałem. Klikam download wpisuje po raz drugi nick i hasło ale wyskakuje tylko komunikat że jestem już zalogowany. Kliknięcie wyloguj nie pomaga. Problem istnieje już od dłuższego czasu. Myślałem na początku że jest to chwilowy problem z trzymaniem sesji na stronie. Po tygodniu znowu sprawdzam problem nadal występuje.

Nie wiem co zrobić. Może miał ktoś podobny problem?

Pozdrawiam

• Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Witam kolege ucznia.

Blender jest very ok i do niego zawsze mozesz wrocic, ale standardem w branzy jest Autodesk.

(Dobrze jest miec praktyke w wielu programach i wiedziec jak one moga ze soba wspolpracowac, jak np. importowac obiekty z Blendera, Mayi, Z-Brusha ... do Maxa)

Badz uczniem jak najdluzej i korzystaj z tego co daje Education Community, a teraz po prostu napisz do nich o tym problemie.

Ja mialem to samo, czekalem ze trzy dni na odpowiedz i po kolejnej probie udalo sie. Ja osobiscie nic nie zrobilem i do tej pory nie wiem co oni zrobili, nie wnikalem, bo po odpaleniu programu zaczalem wnikac w to jak on dziala i tak mam juz rok.

Moj kolega mial problem z pobraniem Maxa, bo wpisal zla nazwe szkoly i cos tam jeszcze innego nie zgadzalo sie w formulazu.

To nie jest tak, ze wpiszesz sobie ze jestes uczniem i gotowe. Oni to sprawdzaja. Przejrzyj dokladnie wszystko jeszcze raz.

Powodzenia

Gość Medykoo